Felanmälan

Kontakta alltid någon i styrelsen om något inträffar i våra hus, eller om du vill anmäla ett fel! Under fliken Om föreningen/Styrelsen hittar du våra telefonnr.

Fel i den egna lägenheten eller beställning av åtgärd, som den boende själv ansvarar för anmäls till Åkerlunds. Se nedan! Om du önskar råd eller hjälp av styrelsen, kontakta någon av oss! Brf-innehavaren faktureras.

Vid fel som föreningen ansvarar för, eller om risk för större skada föreligger, kontakta någon i styrelsen, som i sin tur gör felanmälan.

Tänk på: Fel som vi kan åtgärda själva (proppen går, elementen är kalla osv.) kostar inte föreningen eller den boende något. Jourutryckning är dyr, och ska bara utnyttjas vid brådskande skadefall.

Kontaktuppgifter till Åkerlunds Fastighetsservice:

Kundtjänst                      08-39 06 50                   Måndag-torsdag    8.00 - 16.00   Fredag   8.00 - 15.00

http://åfab.se/kundtjanst/

Lyckoklöverns ekonomiska förvaltning (avgifter, överlåtelser mm) sköts liksom tidigare av SBC.

Kontaktuppgifter till SBC (endast frågot om avier och avgifter):

Kundtjänst                       0771-722 722              Måndag-fredag      7.00 – 21.00